Besøk på Giske ungdomsskule

Torsdag 5. februar fekk vi besøke Giske ungdomsskule for å høyre med rektor Gry Støbakk Ytterland korleis det er å vere rektor her. Ho snakka engasjert om kor viktig det er å ha eleven i sentrum. Dersom du ikkje kjenner at du brenn for jobben din som rektor, skal du kanskje ha ein annan jobb, sa ho.
Giske ungdomsskule er no den einaste ungdomsskulen i kommunen, og her blir ungdomane frå alle øyane kjende med kvarandre. Det kan nok av og til bli litt hurlumhei når over 300 ungdomar i alderen 13-16 år skal gå i lag i tre år, men Gry var opptatt av å fortelje om at det store fleirtal av elevane trivst og har det bra. Det er sunt at dei får gjere seg kjende med andre, og dei fleste er klar til det og gler seg til det.
Dei siste åra har skulen hatt svært lavt sjukefråvær blant dei tilsette,, noko som tyder på god trivsel I avisene les vi om høgt ufrivillig fråvær blant elevar rundt om i landet, men det er få elevar her som ikkje kjem seg på skulen i det heile tatt. Dette skuldast kanskje det viktige arbeidet laget rundt eleven gjer - enten det er foreldra eller skulen.
Av og til kan elevar få så store problem at dei anten ikkje kjem seg på skulen eller har andre problem som gjer det vanskeleg for dei sjølve, familien eller skulen. Då er det viktig å styrke laget rundt eleven. Då har kommunen eit tverrfagleg team der alle aktuelle fagpersonan samarbeider med skulen og foreldra om å hjelpe eleven til å lukkast.

Takk for eit inspirerande og tankevekkande møte!
Alle foto: Ludvig Kåre Øyen.

 
Høstens høydepunkt!

29. oktober 2022

Høstens høydepunkt!

Fredag 28. oktober var det klart for høstens høydepunkt; høstfest med opptak av nye medlemmer og Paul Harris til det engasjerte paret Vidar Blindheim og Linda Rørvik.

Barn og unge i fokus

30. september 2022

Barn og unge i fokus

På klubbmøtet den 29. september hadde vi besøk av Andrea Lothe fra Impande. Vi er imponert over hva denne organisasjonen gjør for å sikre de mest fattige og utsatte barna i Sør-Afrikas fattigste distrikter en sjanse til å overleve og lære.

For en helg – for en konferanse!

25. september 2022

For en helg – for en konferanse!

Etter en forrykende samling i Gjøvik Olympiske Fjellhall fredag kveld, var 200 rotarianere klar for Distriktskonferansen 2022. Dette ble en stor opplevelse for oss fem klubbmedlemmer fra Giske Rotary som fikk være med!

Kommunedirektøren på besøk

23. september 2022

Kommunedirektøren på besøk

Stor stas og veldig interessant å ha kommunedirektør Dag Olav Tenfjord på besøk i klubben vår den 22. september.

Guvernørbesøk

9. september 2022

Guvernørbesøk

Torsdag 8. september hadde Giske Rotaryklubb besøk av distriktguvernør Gunhild H. Aalstad og assisterende guvernør Arnold Rørstad. En riktig hyggelig kveld!

Nordøyvegen til Finnøya

3. september 2022

Nordøyvegen til Finnøya

Den 2. september benyttet vi anledningen og kjørte den nye Nordøyvegen helt ut til Finnøya. Svært mange ble med på turen – og vi koste oss!

Nytt rotaryår – nytt tema!

1. juli 2022

Nytt rotaryår – nytt tema!

Nå er vi i gang med et nytt rotaryår, med Jennifer Jones som verdenspresident, Gunhild Aalstad som distriktsguvernør og vår egen Inger Marie Seth som president i Giske Rotaryklubb. Årets tema er Imagine Rotary.

Sommerfest med presidentskifte

16. juni 2022

Sommerfest med presidentskifte

Den 16. juni var vi samlet til sommerfest i klubblokalene våre. Her ble det opptak av nytt medlem, høytidelig presidentskifte, god mat – og mye lek og moro!

Anne i Jogården

19. mai 2022

Anne i Jogården

Den 19. mai besøkte vi keramikkverkstedet til Anne Reed-Larsen på Vigra. Det var virkelig en stor opplevelse med mange flotte former og farger!

På Monsgarden med "Årets unge bonde 2021"

12. mai 2022

På Monsgarden med "Årets unge bonde 2021"

Den 12. mai inviterte «Årets unge bonde 2021», Sofie Rebekka Høybakk, oss til en tur inn i den nye fjøsen for ungdyr på gården på Blindheim. Vi ble mektig imponerte, både over bonden og det hun viste oss!